نشست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار شوش با دهیاران بخش مرکزی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 300
:: بازدید ماه : 7989
:: بازدید سال : 20678
:: بازدید کلی : 297816
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 4 اسفند 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ مهدی سیستانی

نشست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار شوش با حضور بخشدار مرکزی  و دهیاران به منظور بررسی مشکلات روستاها  در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری شوش برگزار گردید.

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13 روز دوشنبه 4 اسفند ماه 1399 جلسه ی دهیاران بخش مرکزی شهرستان شوش با حضور علی سرپرست بخشدار بخش مرکزی به مدیریت محسن ستاری فر معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد .

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ضمن تبریک ولادت امام محمد تقی(ع) با اشاره به شدت گرفتن ویروس منحوس کرونای انگلیسی در استان خوزستان پیرامون بهداشت و سلامت در روستاها گفت : سلامت به صورت وضعيتي از رفاه کامل « جسمي، رواني و اجتماعي» تعريف شده که نبود بيماري و نيز بهره مندي از بالاترين استاندارد سلامت قابل دسترسي، بدون تبعيض « فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي» را دربر مي گيرد. در جمهوري اسلامي ايران برنامه هاي بسياري در ارتباط با محيط روستا از سال 1358 اجرا شده با اين همه، شواهد حاکي از آنند که سطح سلامت نواحي روستايي به مراتب نسبت به حوزه ی شهری  پايين تر است. و اگر نسبت به این چالش برای ارتقاي سطح سلامت روستايي با توجه به ویروس جهشی کرونا بیش از پیش اقدام و نظارت نشود  بی شک  مانع راه توسعه ی پايدار روستاها خواهد شد .

وی افزود : خوشبختانه با تلاش های بخشدار مرکزی و دهیاران تابعه در این خصوص با مشکلی مواجه نیستیم و سطح سلامت اهالی روستاها دغدغه ی دهیاران بوده و همین  توجه ها نقش مهمی در توسعه ی پايدار اين روستاهای بخش مرکزی داشته باشد ولی اکنون باید دهیاران  تمام تلاش خود را به کار گیرند و با سران طوایف و عشایر خطرات ویروس منحوس کرونا را بیش از پیش توصیه نمایند تا نسبت به برگزاری عزاداری ها و عروسی ها تا زمانی که به وضعیت سفید برگردیم جلوگیری نمایند .

محسن ستاری فر در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی ، ارتباطات و اینترنت در حال حاضر ، خواستار بررسی مشکلات ارتباطات در نقاط مختلف و مورد نظر این شهرستان از جمله ؛ تقویت آنتن دهی در روستاهای بخش مرکزی شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  اشاره کرد و یادآور شد : سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد. در این انتخابات، هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آرا انتخاب خواهد شد. لذا از بخشدار مرکزی و دهیاران انتظار دارم در صورتی که قرار بر این شد که انتخابات به صورت حضوری و فیزیکی برگزار شود با مشارکت مردمی بالاتری برگزار شود ؛ درست است که از نظر اقتصادی با مشکلاتی در سطح کشور دست و پنجه نرم می کنیم اما می توان با انتخاب یک رئیس جمهوراصلح و انقلابی بر این مشکلات پیروز شویم .

شایان ذکر است دهیاران در این نشست گزارشی از اقدامات و مشکلات حوزه ی کاری خود و بخش را مطرح نمودند .



:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.